קיר ירוק מלאכותי / קיר ירוק במרפסת

קיר צמחיה מלאכותית הוא פתרון מצוין לרבים מעוניינים לשדרג את המרפסת באמצעות צמחים ירקרקים המוסיפים מראה טבעי למרפסת. עם זאת, לא כולם פנויים להתחיל לטפל בצמחים מדי יום. קרני השמש והגשמים עלולים להרוס את הצמחים בתוך זמן קצר. לכן, אם גם אתם מעוניינים בעיצוב הכולל קיר ירוק, כדאי לשקול לבחור דווקא באפשרות של קיר צמחיה מלאכותי ולא עשוי מצמח טבעי. מה היתרונות שיש לצמחים אלה?

צמחים מלאכותיים המרכיבים  כוללים את כל היתרונות שיש לצמח טבעי. צבע ירוק ועוצמתי, אפשרות לבחור את צפיפות העלים והיכן יתלו ואפילו אפשרות להסתיר פגמים שונים בקירות הבית. היתרונות מתעצמים והולכים כאשר בוחרים בצמחיה מלאכותית שאין צורך להשקות מדי יום. קיר ירוק מלאכותי עמיד הרבה יותר בפני פגעי מזג האוויר ומסוגל להחזיק לאורך שנים גם בשמש החמימה של ישראל.

קיר ירוק מלאוכתי

קיר ירוק במרפסת: להפוך את המרפסת לפינה שנעים לשבת בה

לפעמים אנו נוטים לשכוח את המרפסת. יושבים בסלון או בחדר האוכל המעוצבים בקפידה במקום במרפסת שאינה מעוצבת כראוי. אך אם נזכור כי גם המרפסת יכולה להיות מקום נפלא לאירוח ומציעה בריזה קלילה ונעימה בימים החמים של הקיץ נעניק לפינה זו את הכבוד הראוי לה. הוסיפו מקומות ישיבה נוחים ועצבו את המרפסת באמצעות עציצים או אדניות והוסיפו קיר ירוק שיהפוך את המרפסת כולה לפינת חמד נפלאה.

יושבים ללמוד במרפסת באמצע היום

אם אתם סטודנטים באוניברסיטה או בתיכון המרפסת יכולה להיות המקום הנעים ביותר ללימוד. הרחק מהטלוויזיה המסיחה את הדעת או המולת הילדים הקטנים בבית – המרפסת מעניקה את האוויר הצח ויכולה להיות מקום נפלא ללמוד עם הספר או המחשב הנייד. הוסיפו למרפסת את האווירה הנכונה עם קיר ירוק מלאכותי במרפסת וכך, ליד התחושה המרננת שמעניקים העלים תוכלו למצוא את השקט ללמוד למבחן הקרוב או להכין את שיעורי הבית.

שיחה ערה עם חברים במרפסת

המרפסת שלנו המעוצבת בקפידה עם קיר ירוק מלאכותי יכולה להיות גם מקום נפלא לשיחה ערה עם חברים. נוכל להגיש גבינות וכוס יין, להכין תה או קפה ולהגיש עוגה קלה על השולחן המוצב מחוץ לבית. מדוע להשאיר את כל ההמולה בתוך הבית אם יש לנו מרפסת מפנקת במיוחד. קיר ירוק למרפסת מושך את האורחים שלנו לבלות זמן נוסף במתחם החוץ שהכנו להם – ממש כאילו הייתה לנו גינה ביתית.

אם אתם גרים בקומה גבוהה המרפסת מהווה מקום ממנו יש לכם תצפית נפלאה על כל העיר. שימו לב לשינויים התכופים בעיר שלכם, לבניין חדש שנוסף ולשמיים התכולים מעליכם. חלק מאתנו זוכים לשמוע בבוקר גם את ציוצי הציפורים העפות מעל המרפסת וצופים בצמחיה מטה בגינה הביתית. אם הוספתם קיר צמחיה מלאכותית למרפסת העשוי מצמחיה מפלסטיק התחושה המיוחדת של הטבע לא פוסחת גם על המרחב הביתי שלכם.

איך לעצב קיר ירוק במרפסת?

לא כולם יודעים לבנות קיר ירוק בעצמם. לכן, אצלנו ב"אמנות בפרח" אנו מעסיקים מומחים לעיצוב באמצעות הצמחייה המיוחדת שתמצאו בחנות. אל תהססו להתקשר ולדבר אתנו ולגלות איך גם לכם יכול להיות קיר ירוק מלאכותי מיוחד – אם במרפסת החיצונית או גם בתוך חדר המגורים או לובי הבניין.

קיר ירוק מלאכותי מתאים מאד גם לעיצוב של מסעדות או פטיו חיצוני של משרד. למעשה, אפשר לעשות שימוש בכל אחד מהצמחים המלאכותיים שאתם רואים בקטלוג האתר ולעצב כל פינה ופינה בבית שלכם בצורה מיוחדת.

לקבלת רעיונות מיוחדים עליהם לא חשבתם ולעיצוב קיר ירוק למרפסת אל תהססו לחייג עוד היום למספר 1-700-70-54-55

מאמרים נוספים:

קישוטי רכב

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן וכבר התחלתם לארגן את הרשימה הארוכה שהכנתם לעצמכם. קבעתם פגישות עם חברות הקייטרינג, אולמות אירועים, תקליטנים, חברות תאורה והגברה ועוד.

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306