סידורי פרחים מלאכותיים ממשי

מה הם פרחי משי?

פרחי המשי הם למעשה פרחים מלאכותיים המדמים פרחים אמיתיים, העשויים מחומרים סינטטיים שונים ומגיעים במגוון של צורות, גדלים, סגנונות, צבעים ומרקמים. כיום, פרחים ממשי הם הדבר הבא בתחום עיצוב אולמות האירועים ועיצוב חופות בחתונות.

הקשיים בפרחים אמיתיים

הקושי העיקרי הגלום בפרחים, הוא משך חייהם הקצר כשהם מנותקים מהאדמה, התלות שלהם בעונות המתחלפות והתחזוקה הנדרשת מהאדם בכדי לשמור עליהם במצב המיטבי. לשם כך, הפתרון המושלם והוא פרחים מלאכותיים, המכונים גם "פרחי משי".

סידור פרחים מלאכותיים ממשי – המתנה המושלמת

סידורי פרחים ממשי הם המתנה המושלמת עבור יקירי לבכם, שכן הם נשמרים למשך שנים ויקשטו את ביתם או משרדם במשך תקופה מאד ארוכה. סידורי פרחים מלאכותיים ניתן לרכוש, בהזמנה ובהתאמה אישית באמנות בפרח, חברה המספקת שירותים מקצועיים ומובילים בתחום פרחי המשי עם מגוון רחב ומרשים של אופציות שונות ומגוונות. את פרחי המשי אנשי המקצוע ב"אמנות בפרח" ישזרו לכדי סידור מרשים.

סידורים מיוחדים לאולמות אירועים

אחרי שנים רבות בהם יצרנו סידורי פרחים עבור לקוחות פרטיים, מוסדיים ואולמות אירועים אנו גאים להיות החברה המובילה בתחום. אם אתם בעלי אולם אירועים ומעוניינים לגלות עיצובי פרחים חדשים שעדיין לא ראיתם מומלץ להתייעץ עם השוזרות שלנו ולגלות כיצד אפשר ליצור אשליה של פרחים אמיתיים על כל אחד משולחנות האוכל, באולם קבלת הפנים ואפילו בשטחי חוץ של גני אירועים מעוצבים בקפידה.

עיצוב חופות בפרחי משי

עיצוב חופות בפרחי משי הוא טרנד אשר כאן להישאר, שכן התוצאה היא פשוט מדהימה! חופות שזורות בפרחי משי הן לא רק יפיפיות ומקנות תחושה חגיגית וקלאסית למעמד המיוחד, אלא גם הן עמידות בצורה בלתי רגילה, הרבה יותר מאשר אילו היו אלה פרחים אמיתיים. הפרחים המלאכותיים עמידים בפני שמש ורוחות, אינם נובלים במהרה ולא מאבדים מיופים במהלך הערב המאושר. ב"אמנות בפרח" תוכלו למצוא מגוון עשיר של פרחי משי, אותם יתאימו לעיצוב האירוע שלכם באופן מיוחד.

סידורי פרחים מלאכותיים לעיצוב כל חלל

כאשר רוצים להעניק תחושה חיונית מיוחדת מוסיפים לכל חלל מעט ירק ופרחים. היום באמצעות סידורי פרחים מלאכותיים ניתן לעצב כל חלל במחיר נמוך ולאורך זמן. כאשר אתם מחליפים חלק מהפרחים החיים בסידור עשוי ממשי או מפלסטיק וחומרים אחרים אתם יכולים לנקות את האבק מהפרחים, לשטוף אותם באמצעות ספריי עדין ולשמור על המראה הטרי שהופך כל חדר למזמין וחמים במיוחד.

סידורי פרחים מלאכותיים יכולים להיות לאירוע חד פעמי או להיות חלק מהעיצוב הקבוע של החלל. היתרון הגדול שלהם הוא היכולת לשנות ערכת צבעים השולטת בעיצוב בתוך זמן קצר. לדוגמה, בחג האהבה ניתן להשתמש בעיצוב סידורי פרחים מלאכותיים שהגוון השולט בו הוא אדום. בחג כמו שבועות ניתן להעביר את החדר לאווירה חגיגית מיוחדת באמצעות ירק עם פרחים לבנים ובשאר ימות השנה להשתמש באותו הצבע השולט במפה או בצבעי צלחות האוכל.

עלות פרחים מלאכותיים

עלותם של פרחים סינטטיים עומדת בתלות למאפיינים כגון כמות, גודל ואיכות החומר ממנו הם עשויים, עליה לא מומלץ להתפשר. פרחים מלאכותיים מאיכות ירודה לא יממשו את היתרונות הגלומים בפרחי המשי ולמעשה, יהיו הפסד של משאבים. המחירים של פרחי המשי נעים החל מ- 50 שקלים ואילך.

צרו איתנו קשר כדי להתאים לעצמכם פרחים סינטטיים מהרמה הגבוהה ביותר שיש בשוק, במספר הטלפון: 03-509-3563 או 1-700-70-54-55.

מאמרים נוספים:

קישוטי רכב

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן וכבר התחלתם לארגן את הרשימה הארוכה שהכנתם לעצמכם. קבעתם פגישות עם חברות הקייטרינג, אולמות אירועים, תקליטנים, חברות תאורה והגברה ועוד.

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306