צמחיה מלאכותית למרפסת ולגינה

למה לבחור צמחיה מלאכותית למרפסת ולגינה? הקושי הכרוך בתחזוק צמחיה 

צמחייה מלאכותית היא צמחייה המדמה צמחייה אמיתית, אך למעשה עשויה מחומרים סינטטיים, לרוב פלסטיק ונועדה על מנת לשמש תחליף לצמחייה מלאכותית ממגוון של סיבות. תחזוק של גינה הוא דבר מורכב וקשה ודורש משאבים רבים וזמן מהאדם. כשמדובר בגינה פרטית, יש לרכוש את כלל המכשור הנדרש על מנת לתחזק גינה, יש להשקות באמצעות ממטרות וטפטפות את הצמחייה והדשא וכמובן, לנקות עשבים ולפנות את הנשורת של העצים והשיחים. פעולות אלה גוזלות זמן רב ומשאבים כלכליים. בבניינים, משרדים, בתי עסק וכדומה, תחזוק גינה עולה כסף שכן יש לשכור גנן מקצועי על מנת שיתחזק את הגינה. הפתרון החסכוני ביותר במשאבים שניתן לחשוב עליו במקרה זה, הוא כמובן, צמחים מלאכותיים למרפסת ולגינה!

צמחייה מלאכותית לגינה

על מנת להשיג את התוצאה של גינה יפה, מתוחזקת ומטופחת, בין אם מדובר בפרטיות ביתכם ובין אם מדובר בבניין משרדים, אולם אירועים או בית עסק, הפתרון האולטימטיבי והחסכוני ביותר הוא צמחיה מלאכותית לגינה. באמנות בפרח תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחייה מלאכותית - עציצים מלאכותיים, עצים סינטטיים ופרחי משי, הלא הם פרחים מלאכותיים. כל אלה, בשילוב ובהתאמה הנכונה לגינה הרצויה, יעניקו לגינתכם מראה מטופח ומלבלב לאורך כל ימות השנה. היתרון המרכזי בצמחייה מלאכותית על פני צמחייה אמיתית, מלבד החיסכון במשאבים ונושא התחזוקה הפשוטה, הוא כמובן האסתטיקה הנשמרת לאורך כל השנה, ללא תלות בעונות המתחלפות ובתנאי מזג האוויר.

הצמחייה המלאכותית אינה מושפעת מחום או קור קיצוניים, אינה משירה עלים או יוצרת לכלוך אותו צריך לנקות. בנוסף, ניתן לשלב בגינה אלמנטים של גדר חיה מלאכותית, קיר מטפס מצמחייה מלאכותית וסידורי פרחים במקרה ומדובר באולם אירועים, מפרחי משי. את ההתאמה המדויקת של הצמחייה המלאכותית מומלץ לעשות יחד עם איש מקצוע, שיידע לתכנן מראש את נראות הגינה שלכם, מא' ועד ת', ולהתאים לכם במסגרת התקציב שלכם את הצמחייה המושלמת שתיצור את המראה המושלם לגינה שלכם. באמנות בפרח תמצאו את מיטב המומחים בתחום.

צמחיה מלאכותית למרפסת - טיפים להתאמה

אנו שמחים לעזור לכם למצוא צמחיה מלאכותית למרפסת שתתאים לאופי של עיצוב הבית. אם סגנון העיצוב שלכם הוא מודרני ודרמטי כדאי לעצב גם את המרפסת באותה הצורה. לכן, נמליץ לבחור צמחיה מלאכותית למרפסת המורכבת מעציצים גדולים ובתוכם עץ עשוי פלסטיק. אם סגנון הבית הוא דווקא כפרי יותר, מומלץ לשלב גם במרפסת פרחים בגוונים צהובים המדברים היטב עם העיצוב הכפרי. פרחים אלה יכולים לחקות פרחי שדה שזה עתה נקטפו.

אם אתם מעוניינים למלא את המרפסת באדניות המכילות פרחים בצבעים שונים – אין דבר טוב יותר מאשר לבחור צמחיה מלאכותית למרפסת המורכבת משפע רב של פרחים שונים בעיצובים מסוגננים ובגוונים רבים. את הצמחים האלה לא תצטרכו להשקות מדי יום והם יהיו עמידים בפני נזקי מזג האוויר. כאשר ירד גשם הוא לא יגרום לעלי הכותרת של הפרחים ליפול אלא דווקא ישטוף את הצמחייה ויחדש אותה.

כאשר בוחרים צמחיה מלאכותית למרפסת חשוב לתכנן היטב את המקום שבו תרצו לתלות אותה. חלק מעדיפים לתלות את הצמחייה על הסורגים של החלון מאחור, אחירם מעדיפים דווקא למקם עציץ גדול בחלק הקרוב לבית – על מנת שהמראה הירוק המלבב יכנס לבית דרך דלת הזכוכית ממנה אתם יוצאים למרפסת. חשוב גם לקחת בחשבון את הגובה שבו נמצאת המרפסת ולמקם את העציצים בצורה בטוחה. אם אינכם בטוחים אילו צבעים ועיצובים תרצו להוסיף – נשמח לעזור.

ליצירת קשר: 03-509-3563 או 1-700-70-54-55.  

מאמרים נוספים:

פרחים סינטטים

  אין אדם בעולם שלא אוהב פרחים, אם כמתנה בצורת זר או סידור פרחים, או פשוט להתבונן בהם בטבע במצבם הטבעי. מחקרים רבים במרוצת השנים

המשיכו לקרוא »

עציץ מלאכותי

מהו עציץ מלאכותי? עציץ מלאכותי הוא למעשה עציץ מחומר סינטטי איכותי המדמה עציץ אמיתי לכל דבר. לרוב, עציץ מלאכותי מגיע באגרטל או אדנית אסתטית ובה

המשיכו לקרוא »

גדר חיה מלאכותית

דרך נפלאה לעצב גדר בין בתים, באולמות אירועים או מסעדות היא גדר חיה. גדר חיה למעשה עשויה מצמחיה ייחודית המתאימה לכך וזו דורשת תחזוק מתמיד-

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306