גדר חיה מלאכותית

דרך נפלאה לעצב גדר בין בתים, באולמות אירועים או מסעדות היא גדר חיה. גדר חיה למעשה עשויה מצמחיה ייחודית המתאימה לכך וזו דורשת תחזוק מתמיד- גיזום בדיוק בזמן, אחרת המראה של הגדר יהפוך למרושל ולא אסתטי כלל, השקיה ותחזוקה שוטפת של הגדר. גדר חיה מלאכותית היא למעשה הפתרון המושלם למי שרוצה ליהנות מהאסתטיקה של הגדר החיה, אך בלי כל המהומה ובמינימום השקעה.

סוגי גדר מצמחיה מלאכותית

ב"אמנות בפרח" תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של צמחייה מלאכותית שיכולה לשמש לבניית גדר חיה. שם גם תוכלו ליהנות משירות מקצועי ואמין, הכוונה וייעוץ. חשוב מאד, ברכישת הצמחייה המלאכותית לטובת הגדר החיה, לוודא כי איכות הצמחייה המלאכותית היא ללא פשרות, שכן, הימצאותה בחוץ עשויה לגרום לבלאי מסוים עקב תנאי מזג אוויר, לכן בחירה בצמחייה מלאכותית איכותית תקטין את הסיכוי לבלאי מראש. ב"אמנות בפרח" הצמחייה המלאכותית היא באיכותית המיטבית, מה שמקנה לה את המראה האסתטי הייחודי המאפיין אותה.

גדר חיה מלאכותית מחיר

עלות הגדר החיה המורכבת מצמחיה מלאכותית תלויה בכמות הצמחייה הנדרשת, בהתאם לאזור שנדרש לתחמו, יחד עם עלות עבודת ההתקנה של הגדר. לרוב, העלות עבור הצמחייה המלאכותית בה משתמשים לתיחום תתומחר לפי מטר, לרוב בעלות של כ-300 שקלים למטר. המחיר משתנה בהתאם לסוג הצמחייה המלאכותית, בין אם היא צפופה או מרווחת יותר, גובהה, איכות החומר ועוד. מומלץ לא להתפשר על איכות ולבחור בצמחייה המלאכותית הטובה ביותר עבור הגדר החיה המלאכותית וזאת בכדי לבטח את השתמרותה לאורך זמן ובכל תנאי מזג האוויר.

יתרונות הגדר החיה המלאכותית

מלבד ההימנעות מתחזוקה שוטפת והשקיה של גדר חיה רגילה, לגדר חיה המלאכותית יתרונות נוספים. עם חילופי העונות, מרבית הצמחייה מגיבה בנשר של עלים, שינויים בצבע ולעיתים הצמחייה אף עשויה לנבול לחלוטין בתנאי קור או חום קיצוניים. בעיה זו נפתרת כליל בבחירה בגדר מלאכותית, שכן נותרת מלבלבת וירוקה לאורך כל השנה, במינימום תחזוקה והתעסקות. להתייעצות בקשר לגדר מלאכותית באיכות הטובה ביותר יש ליצור קשר בטלפון 03-509-3563 או 1-700-70-54-55.

מאמרים נוספים:

גדר חיה מלאכותית

דרך נפלאה לעצב גדר בין בתים, באולמות אירועים או מסעדות היא גדר חיה. גדר חיה למעשה עשויה מצמחיה ייחודית המתאימה לכך וזו דורשת תחזוק מתמיד-

המשיכו לקרוא »

עיצוב פרחים מלאכותיים

מהם פרחים מלאכותיים? פרחים מלאכותיים הם למעשה פרחים העשויים חומר סינטטי, המשמשים לדמות פרחים אמיתיים בעיצוב זרים, סידורי פרחים, חופות, עיצוב אולמות, קישוט הבית או

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306