צמחיה מלאכותית ללובי

הלובי הוא כרטיס הביקור של הבניין בו מבקרים. הוא החלל הראשון שאליו נכנס האדם בכניסתו אל הבניין. כידוע, רושם ראשוני הוא הכול, לכן על מנת לייצר רושם ראשוני טוב ונעים, יש לטפח את לובי הבניין בצורה המיטבית. דרך אחת אידאלית לעשות כן היא באמצעות צמחייה מלאכותית ללובי.

למה לבחור בצמחיה מלאכותית ללובי שלכם? סגולות הצמחייה

עציצים וצמחייה ידועים בתור מעלי מצב רוח, מעוררי תחושות רוגע ושלווה וכן כפריט נוי מרהיב ביופיו בכל בית או לובי של בניין, בין אם מגורים או משרדים. אם רצונכם הוא להכניס מעט צבע ירוק לכניסה לבניין על מנת ליצור אווירה נעימה ואסתטית יותר, אמנות בפרח תוכל ללוות ולייעץ לכם בתהליך ולהציע לכם ממגוון אדיר של צמחים מלאכותיים ללובי לפי רצונכם וטעמכם האישי.

למה לבחור בצמחייה מלאכותית ללובי?

לצמחיה מלאכותית ללובי יתרון בולט על פני צמחייה אמיתית, והוא בתחזוקה. את העציצים המלאכותיים אין צורך להשקות, או להחליף אדמה ויש להחליפם רק לאחר שנים רבות והצטברות של בלאי, אחרת הם שורדים למשך זמן רב. בבניינים קשה לשמור על ניקיון, כפי שהייתם עושים בביתכם הפרטי, ואין לאיש זמן להתעסק בתחזוקת עציצים אמיתיים, עציצים מלאכותיים ללובי הם הפתרון האולטימטיבי עבור בניינכם. שנית, הצמחייה המלאכותית תתרום לחיסכון במים- משאב המתחלק העלותו בין כל דיירי הבניין.

בעולם של היום, חשוב מאד להקפיד כמה שיותר על חיסכון במים, לא רק מפאת העלות הכלכלית אלא כמובן מטעמים אקולוגיים ושל שמירה על הסביבה, בייחוד במדינה כמו ישראל. יתרון נוסף הוא העובדה שניתן למקם את העציצים המלאכותיים בכל חלל ללא תלות בכמות השמש, למשל, בלובי של בניין אליו לא נכנס אור השמש בהכרח.

צמחיה מלאכותית ללובי - מגוון של אפשרויות

כיום, עם התפתחות התעשייה והטכנולוגיה, ניתן למצוא מגוון רחב של צמחי נוי סינטטיים וצמחייה מלאכותית איכותית. באמנות בפרח תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחייה מלאכותית ותיהנו מייעוץ מקצועי באשר להתאמת הצמחייה המושלמת ללובי של בניינכם. 

אנו יכולים לציין מספר טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים צמחייה מלאכותית ללובי. בדרך כלל כאשר אנו מוסיפים עציץ מלאכותי גדול בפינה אחת מומלץ לאזן את העיצוב בהרמוניה מושלמת ולמקם עציץ נוסף במיקום מקביל. בנוסף, כדאי להתאים את העציצים לגובה בו אנו ממקמים אותם. עציצים המונחים על הדלפק של השומר בכניסה יהיו לרוב נמוכים יותר מהעציצים אותם נניח בעציץ גדול לצד הדלפק על הרצפה.

בנוסף לכך, התאמה של צמחיה מלאכותית ללובי יכולה להיות על בסיס ערכת הצבעים השולטת בעיצוב. כמו צבעי הספות בלובי, יצירות האמנות או התאורה המאירה את העציץ. אם אינכם בטוחים אילו צבעים להוסיף מומלץ להתמקד בעלים ירוקים המעניק ללובי חיוניות רבה.

ליצירת קשר, יש לטלפן לאחד מהמספרים הבאים: 03-509-3563 או 1-700-70-54-55.  

מאמרים נוספים:

השכרת פרחים

למה לקנות אם אפשר להחליף? "אמנות בפרח" מציעה שירות חדש וחדשני להחלפת זרים וסידורים מפרחי משי ללא הגבלה במספר ההחלפות. בזמן החלפת הזר/סידור מוחלפים אף

המשיכו לקרוא »

פרחים סינטטים

  אין אדם בעולם שלא אוהב פרחים, אם כמתנה בצורת זר או סידור פרחים, או פשוט להתבונן בהם בטבע במצבם הטבעי. מחקרים רבים במרוצת השנים

המשיכו לקרוא »

אדניות בטון

אדניות בטון, כשמן כן הן, עשויות מחומר בטון- בין אם מוחלט ובין אם מוטבע ומטרתן להיות ממוקמות בגינות או במרחבים שבהם יש רצון לשתול צמחייה

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306