עצי נוי מפלסטיק - עץ ירוק מפלסטיק

אין שני לתחושת הרוגע והשלווה שמשתלטת על אדם כאשר הוא נמצא בטבע אל מול איסוף צמחייה ירוקה ועצים. מחקרים רבים מראים כי לצמחייה ישנה השפעה כבירה על נפשו של האדם, בעיקר בכל הקשור להפחתת לחץ, תחושת חיבור לאדמה, שלווה ורוגע. חברת "אמנות בפרח" יכולה להביא את כל הקסם הזה, הישר אליכם לסלון או לעסק.

מהם עצי פלסטיק?

עצי פלסטיק עשויים מפלסטיק וחומרים סינטטיים נוספים, המדמים עצים ממגוון זנים וסגנונות. עצי נוי מפלסטיק יכולים למקם בחללים שונים, אם בחלל הבית, במשרד, בקליניקות, בלובי של בנייני מגורים או משרדים וגם בגינה. עצי הפלסטיק מאפשרים לקבל את תחושת הטבע בכל ימות השנה, ללא הרבה מאמץ, השקעה או תחזוקה, היישר בחלל המבוקש.

יתרונות עצי הפלסטיק

עצים מפלסטיק לגינה או לבית בראש ובראשונה, מאפשרים להכניס את היופי והאסתטיקה שבעץ, אל תוך חלל סגור, מה שלא ניתן לעשות עם עץ אמיתי בשל גודלו והצורך שלו להיות מושרש באדמה. שנית, ההשקעה הכרוכה בעצי הפלסטיק היא יחסית נמוכה בהשוואה לתחזוק עצים אמיתיים בגינה, שכן ההשקעה הראשונה והיחידה למעשה, היא ברכישת העצים ותו לא. זאת בעוד, שעצים אמיתיים דורשים המון השקעה ותחזוקה, שכן יש להשקותם על בסיס קבוע, יש לנכש עשבים שוטים בסביבת העץ ועוד. יתרון נוסף הוא כמובן, שעצי הפלסטיק אינם מושפעים מעונות השנה. עצי הפלסטיק יפים גם בחורף ובסתיו, בעוד שעצים אמיתיים מנשירים את עליהם עם בוא הסתיו. כך למעשה, נשמר מראהו המלא והמדהים של העץ גם בעונות הקרות ולמעשה, לאורך השנה כולה. ב"אמנות בפרח" תוכלו למצוא מגוון רחב של עצים העשויים פלסטיק ותוכלו לקבל ייעוץ בהתאמת העצים המושלמים עבורכם ועבור הצורך המסוים שלכם. העצים מגיעים בצורות שונות ובגוונים שונים של ירוק, כאשר הם לכאורה מושרשים בתוך אגרטלים יפים ומפוארים המוסיפים למראה של העץ.

עץ ירוק מפלסטיק - משנה את האווירה בבית

עץ ירוק מפלסטיק מסוגל לשנות את האווירה בבית ברגע אחד. מחלל קריר מעט, בו חפצי נוי דוממים הצבע הירוק נכנס לנשמתו ומשרה תחושה נפלאה של רוגע. גם בימי קדם היו היוונים יוצאים אל הטבע על מנת ללמוד ולחשוב בשקט – באווירה זו התגלו הגילויים הגדולים של אותה התקופה. היום, כאשר אנו נמצאים בעיקר בחללים סגורים כמו במשרד או הבית, בדירה בקומה גבוהה ללא גינה או בבית ממוזג – נרצה לחוש את אותה אווירה. למרבה המזל, ניתן להוסיף עץ ירוק מפלסטיק הכולל את המראה הנפלא מבלי הטרדה הנלווית לתחזוקת עץ טבעי. אין צורך לגזום או לדאוג שהעץ יגדל מעבר לגובה הרצוי כאשר אנו מכניסים עציץ טבעי לבית הכולל בתוכו עץ איננו יודעים לאיזה גובה יצמח. כאשר מוסיפים לבית עץ ירוק מפלסטיק אנו שולטים בדיוק בחלל שהוא עומד לתפוס בחדר. מעבר לכך, איננו צריכים להמשיך לגזום אותו או לטפל במזיקים. עץ ירוק מפלסטיק מסוגל לפתור עוד בעיה אסתטית אחת – מה עושים אם חלק מהרצפה שלנו כולל כתם שלא הצלחנו להעלים או שהשטיח מקיר לקיר התבלה? העץ הממוקם בתוך עציץ גדול ומוקף באבני חצץ המייצבות אותו למקומו מאפשר לנו להסתיר את אותה הפינה. אם כבר החלטנו להוסיף צמחייה לבית – מדוע להסתפק רק בעץ אחד? הביטו בפינות השונות בבית שלכם וגלו כיצד הצמחייה המלאכותית שלנו תוכל להשתלב בהן בצורה מושלמת.

ליצירת קשר לקבלת ייעוץ והתאמה מושלמת של עץ פלסטיק יש לטלפן לטלפון 03-509-3563 או 1-700-70-54-55.

מאמרים נוספים:

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306