על חשיבות סידורי הפרחים באירועים

אז זהו,היום החשוב בחייכם הגיע ואתם דואגים אפילו לפרטים הקטנים ביותר. 

בטרנדים העיצוביים של היום, המונח שחוזר על עצמו פעם אחר פעם הוא ההתמקדות באלמנטים העיצוביים הקטנים, אשר עושים שינוי גדול. אחד מן האלמנטים הללו הוא לא ספק השקעה בסידורי הפרחים. למה זה כל כך חשוב? איך בוחרים סידורי פרחים? מיד נבין. 

למה חשוב להזמין סידורי פרחים לאירועים 

לפרחים יש השפעה ישירה על עולם הרגש. מחקרים אף מראים כי נוכחות של זרי פרחים מעוצבים מסביב לשולחן משפרת את האווירה הכללית באירוע ומשרה רוגע על המוזמנים.

על מה חשוב לשים דגש בעיצוב הפרחים לאירועים?

התאמה לסוג ואופי האירוע  

בין אם מדובר בעיצוב בפרחים מלאכותיים או בפרחים טבעיים,חשוב להתאים את זרי הפרחים לקו העיצובי של האירוע כולו. לדוגמא, בחתונה שנערכת בטבע וכל הקונספט העיצובי הוא כפרי,נעדיף להשתמש בצבעים

כמו חום וכתום המתמזגים בצורה טובה יותר עם אירוע שכזה. באירוע באולם אירועים יוקרתי, נעדיף צבעי פרחים המשדרים יוקרתיות כגון סגול או לבן. 

זאת לא הכמות זו האיכות  

טעות נפוצה היא להפריז בכמות הפרחים על השולחנות. שימוש בכמות מופרזת של זרי פרחים משדר מראה מעט מבולגן וחוטא למטרה העליונה של עיצובי פרחים לאירועים. 

לפעמים מספיק מבט ממעוף הציפור על העיצוב באולם על מנת לראות האם ישנה התמזגות טובה של זרי הפרחים או שמה הנוכחות שלהם מכבידה על העיצוב. 

שימוש בזרים טריים 

פרחים באים מן הצומח ולכן המראה הקסום שלהם תלוי בטריות וברעננות שלהם. פרחים אשר אינם מגיעים אל האולם בתנאים האופטימליים,עלולים לנבול ולאבד את כל היופי שלהם. זה בכלל לא משנה אם הזמנתם את השירות מחנות פרחים מירושלים או מרחובות,חשוב לוודא כי כי סידורי הפרחים מגיעים טריים ורעננים. 

סידורי פרחים מלאכותיים ממשי - הדבר החם הבא 

בשל אורח החיים הקצר של הפרחים האמיתיים,פרחים מלאכותיים הם הדבר החם הבא בתחום עיצוב האירועים. פרחים מלאכותיים עשויים מחומרים סינתטיים ומגיעים במגוון רחב של גדלים,צבעים,וצורות והם משמשים לסגנונות עיצובים רבים בעולם העיצוב. 

היתרון של פרחים מלאכותיים ממשי הם עמידות בתנאי מזג האוויר וכן העובדה שהם לא נתונים לפרק זמן כלשהו. כיום ניתן להבחין בטרנדים של סידורי פרחים ממשי גם בסידורי פרחים לאירועים וגם כאלמנטים דקורטיביים יפיפיים לעיצוב משרדים,עיצוב לובאים של בניינים ולכל חלל שרק נרצה. 

לסיכום 

בעת שימוש בפרחים לעיצוב אירועים אנו ניתן דגש על התאמת הפרחים לקונספט העיצובי של האירוע על מנת להוסיף לו נופך עיצובי נוסף ונפזר את הכמות המתאימה של הפרחים ומבלי לגנוב את הפוקוס משאר האלמנטים העיצוביים. 

מאמרים נוספים:

קישוטי רכב

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן וכבר התחלתם לארגן את הרשימה הארוכה שהכנתם לעצמכם. קבעתם פגישות עם חברות הקייטרינג, אולמות אירועים, תקליטנים, חברות תאורה והגברה ועוד.

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306