עיצוב פרחים מלאכותיים

מהם פרחים מלאכותיים?

פרחים מלאכותיים הם למעשה פרחים העשויים חומר סינטטי, המשמשים לדמות פרחים אמיתיים בעיצוב זרים, סידורי פרחים, חופות, עיצוב אולמות, קישוט הבית או המשרד ועוד. ב"אמנות בפרח" ניתן למצוא שלל פרחים מלאכותיים, המכונים גם "פרחי משי" במגוון של סוגים, צבעים, מרקמים וגדלים.

פרחים מלאכותיים איכותיים

חשוב מאד, בקניית פרחים מלאכותיים, לא להתפשר על האיכות. היתרון המרכזי בפרחים מלאכותיים לעומת פרחים אמיתיים הוא כמובן העובדה שהם נשמרים לאורך זמן רב. במידה ולא נקפיד על רכישתם באיכות גבוהה ולא מתפשרת, נאבד מהיתרון הזה כליל. במקומות מסוימים מאפשרים עיצוב פרחים מלאכותיים לפי הזמנה או בקשה מיוחדת, כך ניתן להגיע בדיוק לתוצאה הרצויה. ניתן כך לעצב זרים וסידורי פרחים לכלה המתחתנת, כמתנה למישהו קרוב ואהוב. העיצוב מתבצע כפי שהייתה מתבצע שזירת פרחים אמיתיים בדיוק, רק שמדובר בפרחים מלאכותיים, יפים ומרשימים לא פחות.

פרחים מלאכותיים מחיר

כדי למצוא פרחים מלאכותיים בזול, כדאי לבצע הזמנה של פרחים מלאכותיים בסיטונאות. כמו כל דבר אחר שרוכשים בשוק, קנייה בסיטונאות מנמיכה את המחיר באופן משמעותי במיוחד מאשר הייתם קונים מספר קטן. תמיד יש מה לעשות עם פרחים מלאכותיים, לכן רכישה סיטונאית איננה בזבוז. את הפרחים ניתן למקם הרי בכל מקום, למשל פרחים מלאכותיים בגינה זהו פתרון מיטבי לימי החורף הקרים בהם לא פורחים פרחים, כך תקבלו גינה פורחת ומלבלבת בכל ימות השנה.

יתרונות פרחים מלאכותיים

לפרחים מלאכותיים יתרונות אינספור. הם נשמרים לאורך זמן, אינם דורשים תחזוקה או התעסקות, אינם מלכלכים עם אדמה ונשורת, אינם תלויים בשמש כך שאפשר למקמם במקומות חשוכים וסגורים, ההשקעה הכלכלית הכרוכה בהם היא חד פעמית, ניתן לבחור ממגוון מאד רחב, הם פורחים לאורך כל ימות השנה ללא קשר לעונה ועוד.

איך בוחרים את הפרחים המלאכותיים?

בחירת הפרחים המלאכותיים צריכה להיות לאור השימוש הרצוי- אם לזר, אם לעיצוב חלל או לעיצוב חופה או שמא לפיזור בגינתכם הפרטית. על מנת לעשות את הבחירה הנכונה ולהשקיע את משאביכם בפרחים הנכונים, מומלץ מאד להתייעץ עם איש מקצוע מומחה המכיר את מאפייני הפרחים המלאכותיים על בוריים ויודע לעצב אותם בדרך האידיאלית והיפה ביותר. ב"אומנות בפרח" תוכלו למצוא את אנשי המקצוע המובילים בתחום אשר ייתנו לכם מענה ויתאימו עבורכם את הפרחים המלאכותיים המדויקים עבור השימוש הרצוי.

ליצירת קשר, יש לטלפן לאחד מהמספרים הבאים: 03-509-3563 או 1-700-70-54-55.  

מאמרים נוספים:

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306