עיצוב גינת נוי עם פרחים מלאכותיים

לא משנה איזה סגנון צמחייה מועדף ואהוב עליכם, עם פרחים מלאכותיים תוכלו לעשות הכול. בתוך זמן קצר וללא המתנה לצמיחת שיחים ופרחים, תוכלו לראות את גינת חלומותיכם מוצבת בחצר הבית. אז איזו צמחייה מלאכותית כדאי לבחור?

אם חשבתם שתוכלו להבדיל בקלות בין צמחייה מלאכותית לבין צמחייה חיה, אתם מוזמנים לחשוב שוב. בימינו המשוכללים טכנולוגית, כבר מסוגלים לייצר צמחייה מלאכותית שתגרום לכם להתבלבל. הרבה אנשים, כשהם נחשפים לפרחים מלאכותיים, לא תמיד מבדילים ובטוחים כי מדובר בצמחייה חיה. עיצוב גינות מלאכותיות נעשה על ידיכם או על ידי אנשי מקצוע, אתם רק צריכים לבחור. בניגוד לצמחייה חיה, אתם לא צריכים לדאוג לשבירת גבעולי הצמחים בעת שתילה, או לכל נזק אחר. מעבר לנושא הזה של שתילה קלה, ישנם עוד המון יתרונות אחרים בצמחייה מלאכותית.

צמחייה מלאכותית או חיה? מה עדיף?

עיצוב גינה מלאכותית אינו מצריך ממכם עבודה מאוד קשה, וככה גם רלוונטי לגבי הקמת גינה מלאכותית יפהפייה. במילים אחרות, עיצוב גינות נוי בעזרת צמחייה מלאכותית זו הדרך הכי קלה ואסתטית להרים גינה על הרגליים.

בזמן מהיר מאוד ותוך השקעה כספית יחסית נמוכה, גינת חלומותיכם תכלול עוד היום את השיחים שתרצו, את הפרחים ואפילו את העצים הגבוהים. במקרים רבים, אנשים בוחרים לעצב את גינותיהם בעזרת צמחייה מלאכותית גם בעקבות הנושא של תחזוקה.

תחזוקה של גינות מלאכותיות

התחזוקה של גינה מלאכותית היא כמעט אפסית. נכון, בדרך כלל מומלץ לנקות את הצמחייה המלאכותית מאבק ומלכלוכים, אך בגדול, זו ההשקעה שלכם מבחינת התחזוקה. בניגוד לצמחים אמיתיים, צמחים מלאכותיים צריכים תחזוקה מינימלית ביותר.

אמנם חשוב לזכור שלפעמים הצמחים "נאכלים" כתוצאה מחשיפה מוגברת לשמש, אך שימו לב שניתן לרכוש גם חומרי ריסוס, המגנים על צמחייה מלאכותית מפני השמש ומפני הקרינה. כשאתם שותלים צמחים מלאכותיים בחצר הבית או בחצר המשרד, אתם גם בעצם יוצרים מצב בו מזיקים שונים פשוט לא מתקרבים לגינתכם.

צמחייה מלאכותית אינה מושכת מזיקים

בין אם מדובר במחלות של צמחים, בכינים של צמחים או במכרסמים אפילו, הם פשוט לא יגיעו לגינתכם, כי לא יהיה להם מה לחפש שם. כל עוד מדובר בצמחייה חיה, אתם וגינתכם חשופים למזיקים שונים, אך לא עם צמחייה מלאכותית. אז מה יש לנו עד כה? צמחייה מלאכותית מאפשרת לנו ליהנות מתחזוקה מאוד קלה וזולה, פרחים מלאכותיים אינם מושכים מזיקים, ואנחנו נהנים מצמחייה שנראית ממש אמיתית.

בשורה התחתונה, הקמת גינה מלאכותית תהיה בדרך כלל זולה יותר מאמיתית. בטווח הארוך, כמובן והתחזוקה תהיה גם היא – זולה יותר. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מהיתרונות הרבים הקיימים בעיצוב גינות מסוג זה!

מאמרים נוספים:

פרחים סינטטים

  אין אדם בעולם שלא אוהב פרחים, אם כמתנה בצורת זר או סידור פרחים, או פשוט להתבונן בהם בטבע במצבם הטבעי. מחקרים רבים במרוצת השנים

המשיכו לקרוא »

גדר חיה מלאכותית

דרך נפלאה לעצב גדר בין בתים, באולמות אירועים או מסעדות היא גדר חיה. גדר חיה למעשה עשויה מצמחיה ייחודית המתאימה לכך וזו דורשת תחזוק מתמיד-

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306