פרחי משי יבואנים

לפרחים משמעות אסתטית רבה בחייו של האדם. סידור פרחים נאה או שדה פרחים מלבלבים מעוררים תחושות של יופי, רוגע, שלווה וטבע. הפרחים כיום משמשים כדרך להראות חיבה לאחר, באמצעות שליחה של זר פרחים למשל.

מהם פרחי המשי?

פרחי משי הם למעשה פרחים העשויים מפלסטיק, פרחים מלאכותיים. את הפרחים הללו ניתן לסדר ולארגן בסידורים וזרים מרהיבים ביופיים. בשנים האחרונות סידורי פרחי משי הם דבר שבשגרה והם צוברים תאוצה בשל יתרונותיהם הרבים בהשוואה לפרחים אמיתיים. ב"אמנות בפרח" תוכלו למצוא מגוון רחב של פרחי משי.

פרחי משי יבואנים - פרחים מלאכותיים בסיטונאות

בארץ ישנם יבואנים רבים המייבאים מגוון רחב של פרחים ממשי המדמים פרחים מכל זן שאפשר להעלות על הדעת. פרחים ממשי בסיטונאות לרוב עולים הרבה פחות מאשר רכישתם בכמויות קטנות. ניתן למצוא מגוון ספקים המוכרים פרחים ממשי וב"אמנות בפרח" תוכלו למצוא את המקצוענים האמיתיים אשר יהפכו את החלום למציאות וישזרו סידורים וזרים ייחודיים ביופיים מפרחי המשי.

יתרונות פרחי המשי

פרחי המשי טומנים בחובם מספר יתרונות שלא יסולאו בפז. הראשון בהם הוא כמובן, עמידות התוצר. לפרחים לרוב יש אורך חיים די קצר, ממספר ימים ועד כמה שבועות במקרה הטוב. זרים וסידורים העשויים מפרחי משי למעשה עמידים בצורה מדהימה ויכולים להישמר במשך שנים בצורתם המקורית ללא בלאי. היתרון השני השלוב ביתרון הראשון, הוא נושא העלות. ההשקעה הכלכלית הכרוכה ברכישת זרים או סידורי פרחים היא גדולה, שכן זרים עולים לא מעט כסף, החל ממאה שקלים ומחירם עשוי להגיע גם עד לכמה מאות שקלים כתלות בגודל הזר ובסוג הפרחים בהם משתמשים. את זרי הפרחים יש להחליף ולתחזק בעוד שפרחי המשי הם למעשה רכישה חד פעמית בלבד. ב"אמנות בפרח" ניתן אך להשכיר סידורי פרחי משי בעלות נמוכה אף יותר. כך ניתן ליהנות מסידור הפרחים באירוע הרלוונטי ולא לשלם את המחיר המלא. פרחי המשי משמשים לזרי מתנה או סידורים.

להתייעצות והתאמת זר פרחי משי המושלם עבור האירוע המסוים שלכם, יש ליצור קשר בטלפון 03-509-3563 או 1-700-70-54-55.

מאמרים נוספים:

אדניות עץ

אדניות עץ מלאות בפרחים נפלאים – איזו דרך מרהיבה לשדרג את המרפסת, הגינה שלכם או הסלון. אתם יכולים למצוא שלל צמחים שיתאימו לאדניות הללו. אנו

המשיכו לקרוא »

פרחים סינטטים

  אין אדם בעולם שלא אוהב פרחים, אם כמתנה בצורת זר או סידור פרחים, או פשוט להתבונן בהם בטבע במצבם הטבעי. מחקרים רבים במרוצת השנים

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306