צמחים מלאכותיים מחיר

צמחים מלאכותיים

אין כמו מראה של צמחייה ירוקה, פורחת ומלבלבת, בכל מקום שזה לא יהיה. במשרד, בבית, בחדר המדרגות, בלובי ובחנות. מראה של צמחייה מטופחת, פורחת וירוקה משרה על הסובבים אווירה נינוחה, נעימה, וטבעית. צמחים מפלסטיק מאפשרים ליהנות מהיתרונות הרבים של צמחייה בחלל, אך ללא כל ההשקעה וההתעסקות הכרוכים בתחזוק של צמחייה אמיתית. ב"אמנות בפרח" תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי צמחים העשויים פלסטיק לצרכים האישיים שלכם במחירים אטרקטיביים במיוחד.

היתרון המרכזי בצמחים מלאכותיים הוא היתרון הכלכלי

צמחייה רגילה איננה דבר זול, בייחוד כשמדובר בכמות גדולה של צמחייה. מחירי צמחייה שכזו יכול להגיע למאות ואף אלפי שקלים. החיסרון העיקרי בצמחייה רגילה הוא שהיא נובלת ודורשת תחזוק על בסיס קבוע, מה שצורך לא רק זמן אלא גם כסף. בצמחים מלאכותיים בזול נמנעים מהבעיה לגמרי. למעשה, ההשקעה הראשונה והאחרונה היא ברכישת הצמחייה וזהו הסוף לדאגות. לא רק שמרוויחים את היתרון האסתטי ויתרון הנוחות שבצמחים המלאכותיים, אלא גם חוסכים במשאבים. ב"אמנות הפרח" תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחים העשויים פלסטיק במחירים נוחים לכל נפש. את הצמחייה המלאכותית ניתן למקם בכל מרחב או חלל שהוא, למשל, צמחים מלאכותיים למשרד הם פתרון מצוין לשדרוג מראה המשרד המשעמם ודרך להכנסת חיות לתוכו. ב"אמנות בפרח" תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחייה מלאכותית שתותאם בצורה האידיאלית לצורך האישי שלכם על ידי צוות מומחים מקצועיים ומובילים בתחום.

צמחים מלאכותיים מחיר

מחיר הצמחייה המלאכותית משתנה ונע על ספקטרום די רחב. המחיר תלוי במספר מאפיינים: גודל הצמחייה, מחיר אגרטל או אדנית בה מונחת הצמחייה, באיכות החומר ממנו הצמחייה עשויה, בעלויות ההובלה ועוד. צמחים מלאכותיים גדולים יעלו יותר מהצמחייה הקטנה והדלה, ולעיתים יש צורך בהובלת הצמחייה המלאכותית ליעד בעזרת מובילים. מחיר לצמחייה מלאכותית מתחיל בעשרות שקלים ועשוי לעיתים להגיע לכמה מאות שקלים. חשוב מאד לא להתפשר על איכות, שכן אם רוצים עמידות לאורך זמן רב ואסתטיקה במיטבה, יש לבחור צמחייה באיכות גבוהה.

ליצירת קשר טלפנו למספר: 03-509-3563 או 1-700-70-54-55

מאמרים נוספים:

צמחים מפלסטיק

מראה של צמחייה ירוקה ומלבלבת עושה לכל אדם טוב על הלב ומרגיע לו את הנפש. מחקרים הראו בעבר כי להימצאותו של אדם בטבע ולצד הצומח,

המשיכו לקרוא »

קישוטי רכב

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן וכבר התחלתם לארגן את הרשימה הארוכה שהכנתם לעצמכם. קבעתם פגישות עם חברות הקייטרינג, אולמות אירועים, תקליטנים, חברות תאורה והגברה ועוד.

המשיכו לקרוא »

נשמח לדבר איתך!

זמינים גם בטלפון - 077-9976187

פרוייקטים לדוגמה

נשמח לדבר איתך!

לקוחות יקרים,

ביום רביעי, 19/4, החנות תהיה סגורה.

המשך יום נעים!
צוות החנות.

שעות פעילות החנות צומצמו.
יש לתאם הגעה מראש.

טלפון: 03-5093563 | וואסטאפ: 052-5933306

נשמח לדבר איתך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

טלפון: 077-9976187 | וואצאפ: 052-5933306